Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Μαντινάδες

Μαντινάδες


v    pes mou esi pos magapas k egw tha antapodwsw k tin ftwxi mou tin kardia dwro tha sou tin dwsw.

v     Ο βασιλιας των λουλουδων λενε πως ειναι ο κρινος, ομως μπροστα σου αγαπη μου μαραινεται και 'κεινος!!!!!!!

v     Δεν ξανακανω ονειρα και σχεδια μεγαλα, γιατι θα μηνουνε και αυτα ονειρα σαν και τα αλλα!

v     Πες μου πως εισαι αγγελος και που ειναι τα φτερα σου, γιατι δεν ειναι απο τη γη η τοση ομορφια σου!!!

v     Με την καρδια μου επαιξες κοπελια μου σαν το μικρο κοπελι, που παιζει τα παιχνιδακια του και υστερα δεν τα θελει..

v     Ουτε ο Θεος δε θα μπορει το χερι του να βαλει, μεσα απο τα φυλλα της καρδιας που σ 'εχω να σε βγαλει!!!

v     Θελω να γραψω σ 'αγαπω στο αχ του στεναγμου σου, βροχη να γινει, ν 'απλωθει στη φλογα του κορμιου σου!!!

v     Στον υπνο ειπα του Θεου να 'ερθει να σε φυλαει, αγγελοι αγγελους δεν φυλουν ειπε μου και γελαει..!!!!! ^_^

v     Χρωστας, χρωστω, μας χρωσταν κι ολοι μαζι χρωστουμε, μπερδεψαμε τα μπουτια μας και πως θα ξεμπλεχτουμε!!!

v     Πιο ευκολο μου φαινεται την θαλασσα να αδειασω, να την πεταξω στην στερια παρα να σε ξεχασω!!

v     Θα την αλλαξω την καρδια αφου οι γιατροι μπορουνε, μα ισως κι αυτη να σ 'αγαπα σαν την παλια φοβουμαι..!!!!

v     Καρδια εχω απο σιδερο και εγωισμο ατσαλι, μα λιωνουνε σαν να βρεθω σε μια καυτη αγκαλη..!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου